Inspiratiemiddag tech & marketing

Over de kansen van digitale technologieën voor publieksbeleving en marketingcommunicatie

Amsterdam

Digitale technologieën zoals apps, AR en VR veranderen de manier waarop publiek met kunst en cultuur in aanraking komt. Veel van deze technologieën bieden kansen om de inhoud te verrijken of nieuwe verhalen te vertellen. Op 19 september 2019 organiseert Cultuurmarketing een bijeenkomst over de kansen en uitdagingen van digitale technologieën en de rol die ze spelen in publieksbeleving en marketingcommunicatie.

Met een smartphone in de broekzak van iedere bezoeker experimenteren steeds meer culturele instellingen met de inzet van nieuwe technologie. Het doel kan zijn om publiek andere of nieuwe verhalen te vertellen, meer gelaagdheid aan te brengen in de (visuele) communicatie of nieuw publiek aan te spreken. Tijdens de bijeenkomst geven een aantal voorlopers op dit gebied een presentatie. Zij laten zien wat het de organisatie en het publiek biedt en welke uitdagingen het proces met zich meebrengt.

Wanneer: donderdag 19 september 2019.
Tijden: 13:30 – 17:00 uur (o.v.b.), exclusief afsluitende borrel.
Waar: Q-factory, Amsterdam.
Kosten: leden van Cultuurmarketing: €35 / regulier: €74. De prijs is exclusief btw en inclusief consumpties. 

Bezoek de website van Cultuurmarketing voor het programma, aanmelden en meer informatie.